Saturday, February 20, 2010

MY INTERESTS

KOLEKSI SEMESTER 1


Walaupun macam hasil kerja budak-budak, tapi yang penting..semuanya dari tanganku sendiri.


Ni  cover buku skrap yang telah aku sediakan dgn pertolongan member baikku zila.



Teknik Kolaj

Teknik Mozek



Teknik Catan Warna Air



Teknik Catan Warna Air jugak..tolong buat untuk kak ikin.


Teknik Gurisan...Percubaan kali ke 2
Teknik Cetakan..guna ubi kentang




Teknik Stensilan

Teknik Capan..guna bahan semulajadi spt bawang dan daun2
Teknik Lukisan Media Kering...guna pensel je.



Teknik Lukisan Kedua..guna krayon pulak.


Teknik Resis



Teknik Percikan


KOLEKSI SEMESTER 2
Campuran Pelbagai Teknik....


Ni lak..projek aku dengan budak 5USM...teruja betul budak2 tu.

KOLEKSI SEMESTER 3 (SEPT 2010)

Pada semester kali ini pula...kita orang ditugaskan menghasilkan 4 karya menggunakkan teknik resis. Oleh kerana kesibukan dengan tugas2 sekolah..maklumla sekolah dah nak cuti, banyak kerja yang perlu disettlekan...ini je yang dapat dihasilkan...................................



Resis menggunakan lilin biasa.

Oil Pastel + dakwat cina


Krayon + Poster Colour


Krayon + Water Colour (Renyukan)



No comments: