My Life


Slideshow

Saturday, August 22, 2009

On My Birthday 19 Ogos 2009







7 comments:

AISYA said...

elo moga sihat. sharif tr93/95 unit c zurinn@gmail.com

Wan Teh Wan Kamaruddin said...

TQ kerana menjenguk blogs
saya. Jgn lupa utk lawati
blogs bekas guru pelatih m3p
sesi 93/95

http://www.m3p9395kt.blogspot.com/

Anonymous said...

Masrom Unit E dan isteri Noralifah Unit D.kami sekarang menetap di Segamat, johor.Selamat Hari Raya le wan.Tiap2 tahun saya balik ke kampung mertua di Sg Petani.Tak jumpa pulak kita.Kepala batas n Sg Petani bukan jauh sangat.Ada idea x nak buat reunion kat Kuala Terengganu hujung tahun ni?Dulu saya ada ura2 juga nak buat tapi x berjaya.Apa2 pun sebarang idea boleh hubungi saya di 019-7575718 atau musrom_72@yahoo.com.my.

Anonymous said...

Salam.Saya Masrom(Unit E) dan isteri, Noralifah(Unit D)mengucapkan Selamat Hari raya, Maaf zahir dan batin.Ada idea x nak buat reunion sesi 93/95 di Kuala Terengganu pada hujung tahun ni?Kalau ada kan best.Hubungi saya di talian 019-7575718 atau email di musrom_72@yahoo.com.my.

Anonymous said...

Saya musrom(Unit E) dan isteri(Unit D)mengucapkan Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin.Ada idea x nak buat reunion sesi 93/95 di Kuala Terengganu pada hujung tahun ni?Kalau ada kan best.Sila hubungi saya di talian 019-7575718/sms atau email di musrom_72@yahoo.com.my.

Anonymous said...

Ada idea tak nak adakan reunion kat Kuala Terengganu pada hujung tahin ni?Masrom Unit E.

Wan Teh Wan Kamaruddin said...

Salam musrom & kak alifah. Lama tak jenguk blogs ni, tau2 ada mesg dari kau orang. Thanks kerana melawati blogs yg tak seberapa ni. Utk pengetahuan, wan sebenarnya tinggal di sg.petani. Ngajar je kat k.batas.